Do této kategorie vkládejte prosíme pouze dotazy či naopak odpovědi na dotazy již zveřejněné.
Například dotaz, zda má někdo osobní zkušenost s nějakou konkrétní firmou apod.
Než však dotaz vložíte, ověřte si prosím, zda již daná firma není zveřejněna v kategorii Seriózní poskytovatelé, Prověření poskytovatelé v sekci Doporučujeme či naopak v kategorii Black list. To zjistíte stisknutím klávesy "F3" a do zobrazeného vyhledávacího pole napište hledaný výraz.
Do záložky Chat prosíme nevkládejte nabídky či poptávky.
Byly by obratem odstraněny.
Dodržujte prosíme zařazení Vašich příspěvků do jednotlivých kategorií.
Máte zkušenost se seriózním poskytovatelem či zprostředkovatelem?
Sdělte tuto Vaši zkušenost ostatním v záložce Seriózní poskytovatelé.
Setkali jste se s podvodníkem?
Před touto firmou varujte ostatní uživatele v záložce Black list.
Poskytujete či zprostředkováváte půjčky? Vaši nabídku můžete zveřejnit v kategorii Nabídky.
Sháníte úvěr a chcete oslovit více poskytovatelů? Vložte svou poptávku do záložky Poptávky.
Nevhodně vložený příspěvek budeme nuceni odstranit.
Důrazně upozorňujeme, že pokud jakýkoli příspěvek na našich stránkách
(ve kterékoliv záložce) bude obsahovat nevhodné, vulgární či hanlivé výrazy, bude každý takový příspěvek bez předchozího upozornění odstraněn.
Přesto, že se může provozovatel těchto stránek s názorem pisatele beze zbytku ztotožnit, nemá takový druh příspěvku na našich stránkách místo.
Komentáře
Přehled komentářů
Probírají se tu poplatky, všeobecně panuje názor že ten kdo vybírá poplatky předem je podvodník, myslím že by bylo jednodužší ujednotit systém, snad se jednoho dne zprostředkovatelé dohodnou a bude po problému. Já poplatky nevybírám, ale už dlouho to zvažuju, když se to celé hodí do určité roviny, zní to celkem logicky. Když si někdo najme třeba právníka, co musí udělat? Zaplatí předem nemalou částku ( platí se i za konzultace ) a nikdy nikdo neví zda mu právník pomůže či nikoli. Kdyby se zavedl jednotný systém poplatku dejme tomu 500 Kč, pokrylo by to náklady na telefony, poštovné, benzín, kancelář ale také vědomosti a znalosti zprostředkovatele včetně jeho času. Ovšem nastala by důležitá situace- zmizelo by to oslovování desítek firem a ty okamžikem žádosti dělají za své a zdarma, on by si zájemce o půjčku, hypotéku, řešení exekuce nebo úvěr rozmyslel zažádat si u 50 společností a zaplatit 50x500 Kč, zároveň by ho to donutilo spolupracovat a ne hrát mrtvého brouka a dodávat materiály na desáté vyžádání. Asi je to věcí vývoje, nejsem pro vybírání poplatků v řádech tisíců, ale systém v tomto ohledu by pomohl celé věci. Zatím si beru provizi až po vyřízení a vyplacení úvěru, ale mnohdy se už stalo že klient řekl- už mám úvěr jinde, já si to rozmyslel, my už to nechceme...proč mám dělat zadarmo? To nedělá nikdo. Ale ještě s tím počkám, ještě je čas to zavádět.
J.Bittman
Jan Šilar
(Hanka, 15. 3. 2009 20:11)
Dobrý den,
má někdo zkušenost s Janem Šilarem? Nabízí půjčky Oberhausen Kredit. Poplatek je ve výši 2100,- až 3700,-. Schválení půjčky zasílá mailem.
Pro Mirka
(udiveny, 15. 3. 2009 19:58)Pane Mirek ve vsem s vama souhlasim a je videt ,ze jste rozumny clovek, ktery uvazuje svou hlavou. Pani Jana zde pise o 2tydnech proverovani, pokud tomu veri tak ja ji to jiste brat nebudu a at neustale tedy sleduje stranky. Ja sice poplatky predem neberu, ale opravdu investorovi, ktery pujcuje ze sveho se nedivim, jelikoz se casto stava, ze klient opravdu to ma rozjednane na vice mistech a investor necha pripravit smlouvy u pravnika ,ktere zaplati a klient nedorazi a nereaguje. V tomto pripade jiste souhlasim i s branim poplatku predem aspon tedy jako kauci
Pro Mirka
(jana, 15. 3. 2009 19:51)No já si myslím, že to je asi na nich, jak prověřují investory. Nevím, ale slyšela jsem, že to u žádosti dotahují do konce a pak celý poskytnutý úvěr ihned vrátí a tomu investorovi řeknou o co šlo. Je přece jasné že nemůže nikdo označit jako podvodníka někoho jen proto že vybírá poplatek, když nepočká jestli půjčku pak dostane. To dá rozum ne?
pro Udiveneho a Janu
(Mirek, Usti nad Labem, 15. 3. 2009 19:42)
Ale jak si admin muze proverit nekoho, kdo si da nabidku na poskytovani pujcek? Kdyz budu napr. soukromy investor a budu poskytovat svoje penize= nepracuji pro zadnou spolecnost, mam svoje ICo, tak jak dokaze, ze doopravdy poskytuji??? Dam si do podminek, ze vybiram poplatek 5 tisic predem a co? Jsem podvodnik???
Admin v jednom svem prispevku psal, ze mam tym asi 20-ti lidi, profesionalne vyskolenych, kteri mu dokazi proverit kazdeho. Myslim si, ze to funguje tak, ze nektery clovek z jeho tymu si zahraje na klienta a zazada si napr. u me, potencialniho investora, o pujcku. Ja mu ji schvalim a pozadam ho o 5 tisic korun... Co potom??? Napise admin o me, ze jsem podvodnik nebo mi jeho clovek zaplati a pocka, jestli dostane penize na ucet?
NIKDO TOTIZ NIKOHO NEMUZE ODSOUDIT A OBVINIT Z PODVODU JEN PROTO, ZE VYBIRA POPLATEK PREDEM. JA SE ANI INVESTORUM NEDIVIM, ZE HO VYBIRAJI, PROTOZE KLIENTI JEN LZOU A ZADAJI SI NA 50-TI MISTECH NAJEDNOU. SKODA PRACE S NIMI !!!
Pro udivený
(jana, 15. 3. 2009 19:33)
No asi právě proto ne? Právě proto že vás nezná, tak vás pro ostatní asi musí prověřit ne? Já teda nechápu co vám na tom není jasného. Chápete vůbec smysl těchto stránek?
Já teda nevím, ale já chodím na tyto stránky častěji, docela je mám pročtené a kdybyste udělal totéž tak byste zjistil, že si dává admin 2 týdny na prověření. Také v jednom svých příspěvků pro všechny uváděl, že nemají lidé reagovat na nabídky ihned, ale mají ty 2 týdny počkat až je prověří. Proč si asi myslíte, že si dává ty 2 týdny? Asi právě proto že vás nezná ne? Fakt nechápu co na tom pane udivený nechápete.
Pro Janu
(udiveny, 15. 3. 2009 19:15)Dobry den, ja jsem provize uvadel pouze jako priklad a nikde jsem nepsal, ze admin s tim ma neco spolecneho. Pokud vim, tak jsem se pouze ptal jak si mne muze nekdo cizy proverit, kdyz mne nezna a nevi o mne nic jen to pokud mne nekdo nekde pomluvi
pro Martinu- Fujdl
(Martin, 15. 3. 2009 18:36)Dobrý den,chtěly bychom se přidat k podání trestného oznámení na p. Fujdla (email fujdlpetr@seznam.cz). Taky jsme naletěly tomuhle pánovi, který nám slyboval půjčku ve výši 200 000kč. Zapltily jsme mu poplatek 5000kč a slyboval, že peníze přiveze, vždy psal, že už je na cestě, ale nikdy nedojel. Tímto varuji všechny nenaleťte tomuhle pánovi je velice přesvědčivý vše Vám naslibuje, ale je to PODVOD!!!!!!!!! pokud se bude dávat trestní oznámení tak Nás prosím kontaktujte na email k.zanett@seznam.cz
Pro udivený
(jana, 15. 3. 2009 18:36)S provizemi s vámi naprosto souhlasím, ale domnívám se, že s tímto nemá admin nic společného.
Pro bitman
(udiveny, 15. 3. 2009 18:36)Dobry den, mate pravdu, jen by jste si ohledne toho registru musel nabrat tak 20 pisarek a brzo by jste sel do konkurzu, jelikoz by toho bylo moc a nedalo by se to financne utahnout
Pro Mirka
(udiveny, 15. 3. 2009 18:32)Presne tak. Je to kazdeho vec, a jestli si nekdo mysli, ze kdyz neberu poplatek predem ,ale jen provize z vyrizeni, ze mu budu delat charitu tak to se trochu plete, zas takovy blbec take nebudu. Drive jsem nad tim mavl rukou a nikam jsem to neposilal, ted uz poslu i kuli 500kc, pohar trpelivosti jiz pretekl.
pro Udiveneho
(Mirek, Usti nad Labem, 15. 3. 2009 18:20)Ono jde totiz o to, ze lidi si stale mylne mysli, ze kdyz si nepreberou postu, tak to nenabyva pravni moci. Podle zakona ale opak je pravdou, pri nebrebrani doporuceneho dopisu jim stejne nabehne 14 dni na odvolani a potom to nabyva pravni moci. Jak se rika- neznalost zakona neomlouva a blbec blbcem zustane... Nakonec si stezuji a pomlouvaji o sto sest...
Pro Mirka z usti
(udiveny, 15. 3. 2009 18:15)Dobry den, jsem rad , ze se mnou nekdo souhlasi a vidi to stejne. Pokazde nez dam na nekoho rozhodci rizeni tak mu zasilam 3upominky a stejne nikdo nereaguje. Jak prijde mu dopis od rozhodce to najednou vyhrozuji jak mne zverejni, pomluvi a podavaji trestni oznameni nebo nahlasuji na COI, ja pak musim jen behat a behat, ale zase pak to podavam ja. Zacal bych byt policii davat za kazde trestni oznameni kauci 5tis, neprokaze se to propada to, spousta lidi to bere jako konicek a policie by se mohla zabyvat jinou cinnosti. Tohle je zdarma tak to kazdy vyuziva.A proto se ptam jakym zpusobem mne muze proverit clovek, ktery nezna mne a ja jeho. Pouze jen z netu atd. Coz je tedy zcela mimo misu.
Smlovy Asterie
(Oliver, 15. 3. 2009 14:48)Dobrý den,podařilo se mi získat smlouvy od firmy Astérie mám je naskenované v PC tak kdo máte zájem můžu Vám je poslat aby jste věděli do čeho lezete.Získání těch smluv bylo dost obtížní, protože je nesmíte vynášet z budovy.Pište si na E-mail: Oliver4@seznam.cz
pro mirka z usti.
(anatol, 15. 3. 2009 12:59)Zdravím.uznávám že i žadatelé podváděj.ale je hodně podvodných nabýdek na pujčky.i á jsem už i několikrát nalítnul.dostal jsem se do problému i vlastní vinou.mam záznamy v registrech a nikdo mě nepujčí abych vše poplatil a měl jen jednu pujčku.poradte kde mám hledat pomoc.
pro udiveneho
(Mirek, Usti nad Labem, 15. 3. 2009 11:34)
Souhlasim s Vami. Mate ve vsem pravdu. Ja se budu nudit, tak si sednu k pocitaci a poslu spatne reference treba na pana Bittmana, ktery je ,,proveren'' adminem a poskytuje. A co se stane? Zkazi mu to podnikani a bude veden jako podvodnik..... Jde totiz o to, ze kazdy veri klientovi, co napise- i kdyz to neni pravda.
Pravdou je to, ze klienti jsou vetsi podvodnici nez investori. Ve svojich zadostech lzou, podavaji falesne potvrzeni o prijmu, zamlcuji dulezite udaje- nakonec v zaveru smlouvy podepisi potvrzeni o poskytnuti vsech udaju a skutecnosti dle pravdy a podle posledniho stavu- lez. Kdyz investor na to prijde, tak je klient nasrany a urazeny, hada se, obvinuje koho muze a nakonec si sedne k pocitaci a napise, ze investor je podvodnik.
Zaverem bych chtel varovat pred pani Marcelou Dolejsi z Usti nad Labem, Krasne Brezno. Tato osoba ziskala ode me pujcku ve vysi 250 000 korun a nezaplatila ani prvni splatku. Je to hracka zavisla na automatech. Uz ma zase inzeraty na annonce.cz, jaka to je chudinka, ze ji nikdo nepujci. Podal jsem na ni trestni oznameni pro uverovy podvod= nezaplatila ani prvni splatku. Nepujcujte ji nikdo ani korunu.
admin
(udiveny, 15. 3. 2009 10:56)Dobrý den, mohu se zeptat na jakem zaklade tedy proverujete jestli je firma, osoba spolehliva? Pokud procitam veskera mozna fora, tak kazdy kdo chce si muze napsat jak ten a ten ho podvedl a nemusi to byt vubec pravda. To se nezastavam spolecnosti ,ktere jsou samozrejme jiz proflaknute a berou penize predem.Ale zase prece musi byt poradek a objektivita. Z meho pohledu, vyridim klientovi pujcku bez poplatku predem , klient dostane finance a o provizi jiz najednou nevi, nebere telefon a posle mne do...,na tomto zaklade na neho podam rozhodci rizeni a klient uz vsude bude psat jaky jsem podvodnik.Ale to ze neplatil ani korunu a pujcka je vyrizena a dostal finance to uz se prece nikde neobjevi. A dale jiz navazuji na predslou debatu ohledne pokuty za predcasne ukonceni, zde bylo napsano, ze rozhodce to muze uznat, ale dubai to bude muset vracet, nezlobte se ,ale je to docela zcestne. Jelikoz pokud rozhodce neco uzna a vy nepodate odvolani, vetsinou i lidi si nepreberou postu tak je to uznane. Myslite, ze soudy ctou rozhodci nalezy? Pokud ano tak jste opravdu naivni, jsou tak zavaleny, ze tam to nikdo necte a jen se razitkuje.
perinovamarket@email.cz
(Josef, 14. 3. 2009 20:16)
Dobrý den,
máte prosím někdo zkušenosti s paní Peřinovou z Brna? Vyžaduje osobní jednání a administrativní poplatek 200,-.
Pokud je to možné pište na hrbacj@centrum.cz. Děkuji za rychlé info
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68
Jen názor
(Poplatky, 15. 3. 2009 20:17)