Do této kategorie vkládejte prosíme pouze dotazy či naopak odpovědi na dotazy již zveřejněné.
Například dotaz, zda má někdo osobní zkušenost s nějakou konkrétní firmou apod.
Než však dotaz vložíte, ověřte si prosím, zda již daná firma není zveřejněna v kategorii Seriózní poskytovatelé, Prověření poskytovatelé v sekci Doporučujeme či naopak v kategorii Black list. To zjistíte stisknutím klávesy "F3" a do zobrazeného vyhledávacího pole napište hledaný výraz.
Do záložky Chat prosíme nevkládejte nabídky či poptávky.
Byly by obratem odstraněny.
Dodržujte prosíme zařazení Vašich příspěvků do jednotlivých kategorií.
Máte zkušenost se seriózním poskytovatelem či zprostředkovatelem?
Sdělte tuto Vaši zkušenost ostatním v záložce Seriózní poskytovatelé.
Setkali jste se s podvodníkem?
Před touto firmou varujte ostatní uživatele v záložce Black list.
Poskytujete či zprostředkováváte půjčky? Vaši nabídku můžete zveřejnit v kategorii Nabídky.
Sháníte úvěr a chcete oslovit více poskytovatelů? Vložte svou poptávku do záložky Poptávky.
Nevhodně vložený příspěvek budeme nuceni odstranit.
Důrazně upozorňujeme, že pokud jakýkoli příspěvek na našich stránkách
(ve kterékoliv záložce) bude obsahovat nevhodné, vulgární či hanlivé výrazy, bude každý takový příspěvek bez předchozího upozornění odstraněn.
Přesto, že se může provozovatel těchto stránek s názorem pisatele beze zbytku ztotožnit, nemá takový druh příspěvku na našich stránkách místo.
Komentáře
Přehled komentářů
Jistě jste si všimli, že všechny nevhodné příspěvky byly odstraněny. Důvodem je především to, že všichni zúčastnění se do vzájemné diskuse vložili příliš osobně. Naše stránky neslouží k tomu, aby se zde několik pisatelů osobně rozmělňovalo nad inteligencí či vzděláním ostatních, nedej bože nad životními situacemi, např. zda někdo někomu umřel a zůstal na splátky půjček sám apod. Toto žádnému nestrannému člověku nepřísluší hodnotit!!
Prosím držte se témat, týkajících se podstaty věci, tzn. osobní zkušenosti a názory na solidní či naopak podvodné firmy nabízejících úvěry a půjčky.
Pokud některý návštěvník bude v podobném typu komunikace na našich stránkách pokračovat, bude bez jakéhokoliv upozornění blokován!
admin
pro J.Bittman - poplatky souhlas
(Josef, 12. 4. 2009 15:04)
Dobry den,
myslim ze jste to napsal naprosto vystizne - poplatek jiste mj. zajisti ze se klient bude o vyrizeni zalezitosti starat a bude napomocny, vzdyt ve finale je to v jeho vlastnim zajmu spolupracovat aby pak mohlo dojit k nejakemu plneni z druhe strany. Skoda ze to tedy tak asi nevidi uplne kazdy :-(
No kazdopadne preju jen ty lepsi klienty kteri budou spolupracovat! preji vam hezky den, Josef.
J.Bittman
(Pro Josefa, 12. 4. 2009 13:54)
Máte pravdu, podmínky musí být přesně specifikovány, paradox ovšem je fakt, že každý kdo nemůže pro půjčku do banky a má rozpůjčováno dál hledá další a další možnosti, nechci to bagatelizovat, vím že každý je ve své situaci kvůli něčemu jinému, ale jedno mají všichni společné: Každý měl podepsanou smlouvu ( myšleno úvěrovou ať už u kohokoli) a tuto smlouvu porušil, nelze se pak divit tomu že si další poskytovatelé přitvrdí podmínky- to se ovšem nelíbí žadatelům.
Nedávno jsem obdržel požadavek na vyřešení zástavy u banky a exekuci, obojí na nemovitosti, zaslal jsem zájemci soupis podkladů které potřebuji, 80% těchto dokladů má klient doma, List vlastnictví mu vydá Katastr na počkání, když to natáhnu, trvalo by dodání max. týden. Ve smlouvě je klauzule, že nedodá-li zájemce podklady do 15 dnů, vystavuje se sankci...Ono se to tomu dotyčnému nelíbilo...Kdekoli je nějaká sankce je to defacto z pohledu žadatelů špatně...Já osobně poplatky předem nevybírám, ale začínám o tom uvažovat. Důvod je jednoduchý, za poslední měsíc jsem obdržel řadu žádostí o různé programy, ovšem dostat z lidí podklady je děs, nechápu jednu věc: Zašlu žádost o hypotéku/úvěr/půjčku ale nejsem schopen komunikovat, spolupracovat, dodat materiály...tak proč vůbec o něco žádají? Myslím že poplatek předem by klienta víc zapojil do spolupráce v řešení JEHO PROBLÉMU KTERÝM MĚ ON SÁM OSLOVIL.
MSC
(Jitka, 12. 4. 2009 9:31)Celý týden je mi od operátorek,které jsou v jejich informačním servisu říkáno,že tam ode mě ještě žádné papíry nemají. Já je posílala v pondělí doporučeně a z pošty odešli v pořádku. Mám zavolat po velikonocích. Přestávám ale už pomalu věřit,že od nich někdy nějaké peníze uvidím.
J.Bitam - ad slezie ap., poplatky
(Josef, 12. 4. 2009 0:21)
Dobry den,
myslim ze neni problem ze nekdo vybira poplatky pokud jsou v nejake rozumne vysi, ja si myslim ze kazdy ma pravo na nejakou odmenu za odvedenou praci. A urcite souhlasim i s poplatky za nejake poruseni smlouvy, ale je dulezite mit prave ve smlouve presne specifikovane podminky kdy presne se odesila napr. ten dopis za poplatek a kdy presne ma investor narok navstivit klienta osobne za ten vysoky poplatek.
Pokud je to v nejake smlouve dane, presne specifikovane (napr. kolik dni po splatnosti se odesila dopis, kolik dni po splatnosti muze navstivit klienta za ten extra vysoky poplatek) tak je to samozrejme vsechno v naprostem poradku a klient ktery smlouvu porusi se nemuze divit, ale pokud by to tak nebylo a klient by ve smlouve souhlasil jen s poplatky bez upresneni kdy se ten ci onen poplatek muze nauctovat tak uznejte sam ze to neni prilis korektni smlouva a klient by pak mel preci jen dobre promyslet zda-li takovou smlouvu s nejistymi podminkami podepsat nebo radeji ne.
AB pujcky - Frankova
(Vlasta, 11. 4. 2009 20:27)prectete si tento chat ,black list anebo nabidku ,je tam o teto pani psano primo od admin.
pro PAVLU
(verca, 11. 4. 2009 19:42)tady je opet nekdo,,chytrej,, jsem chodi slusny lidi, ne neco takoveho, jako jste vy! a jak hlavne muzete vedet jaci to jsou tady lide! jdete si dat ledovou sprchu a srovnejte si to v te vasi hlave!pokud tam vubec neco mate!
Nechápu
(Pavla, 11. 4. 2009 19:34)Vážení,nechápu,proč si nepůjčíte v bankách??? A stěžujete si? Myslím,že Vás štve,že Vás někdo dřív napalil, než vy je. Vy si totiž půjčujete už s tím, že to nikdy nesplatíte!!!!! Tak běžte makat, tento chat je plný zoufalců a nefachčenko, i matka na mateřské si může přivydělat, jen chtít!
MSC
(jana, 11. 4. 2009 11:28)SMLOUVU JSEM SEPSALA S NĚJAKÝM PÁNEM BYLO MU ASI 70LET A CHTĚL SE SEJÍT V RESTAURACI,JMÉNO JEHO MÁM.
MSC
(martina, 11. 4. 2009 9:30)Dobry den,svagrova podepisovala smlouvu u spolecnosti:MONYE SERVICE CORPORATION.Tento tyden ji meli prijit papiry,ale nic ji neprislo.Kdyz sme volaly (z tel.cisla jak sme si sni domlouvaly schuzku)te pani s kterou jsme to sepisovaly,tak nam telefony nezvedala,ale zavolaly sme ji z jineho cisla a uz nam to zvedla.Rekli sme ji ze nam nic neprislo a ze uz to zacina pomalu vsechno praskat,rekla ze se zepta a da vedet.Ve ctvrtek se uz neozvala a vcera ji svegrova napsala,ze se ji to nelibi,ze uz je to moc dlouho a ze se urcite jedna o nejaky podvod.Pani ji napsala,ze je ted na firme a ze penize se uz uvolnily.No ale ja tomu uz moc neverim..
specialne pro Radka
(Mirek, Usti nad Labem, 11. 4. 2009 5:47)
Dal jsem si trosku prace a nasel jsem si dost informaci o investorovi, ktereho zde ocernujete diky jeho emailu, ktery jste nenasel na vyhledavaci.
Takze jmeno investora zadejte jako podnikatelsky subjekt podnikajici v UK ve financni sfere na stranky www.direct.gov.uk a pro kontrolu www.companieshouse.gov.uk. Napise Vam to investorovu adresu a jeho registracni cislo, pod kterym je vedeny jako podnikatelsky subjekt. Pod timto cislem je vedeny od roku 1996 (!!!!!!). Potom staci jednoduse zadat toto cislo do vyhledavace Google nebo Yahoo a vyjede Vam naprosto vsechno- od jeho Customer credit number, ktere musi mit kazdy, kdo podnika ve financni sfere v UK az napr. po jeho Information commissioner's office number, ktere zarucuje klientum naprostou zaruku neposkytnuti jejich udaju zadne treti osobe krome investora. Doslova se na strankach www.ico.gov.uk pise= Information commissioner's office is responsible for regulating and enforing the access to and use of personal information. Myslim si, ze by toto pravidlo melo platit i opacne, to znamena, ze klient nebo zadatel je zavazan neposkytnout udaje o investorovi zadne treti strane... To by se potom nerozmazavaly citlive udaje jako je vynatek ze smlouvy nebo osobni emailova ci jina komunikace zakazniku s investorem, kteri potom kazdou radku cituji na tomto foru. Mozna to i plati- kazdopadne nyni udelam to, ze na email slezie@googlemail.com poslu upozorneni na tyto stranky a uvidim, co se bude dit.
slezie@googlemail.com
(Mirek, Usti nad Labem, 11. 4. 2009 5:13)
Vazeni pratele, nez nekoho odsoudime, meli bychom si nejdrive proverit a overit, ze nenapiseme hlouposti.
Pro pana Radka- mate pravdu v tom, ze emailova adresa neni znama- to ale neni duvod pro odsouzeni cloveka a nazvani ho podvodnikem. Co takhle si treba investora zkusit oslovit a pozadat ho o registracni cislo, ktere musi mit jako kazdy podnikatel v Anglii. Podle tohoto cisla si ho muzete proklepnout az na kost, vyjde Vam pravda najevo. V zadnem pripade bych cloveka neodsuzoval podle toho, ze jsem nikde nenasel jeho email. Muze treba jit o novy email urceny pro zakazniky v nasi republice.
Pro pana Vlciska- prece je naprosto jasne, ze kdyz porusim podminky ve smlouve, tak za to musim zaplatit. Nechapu, jak se muzete divit, ze investor ma ve smlouve poplatky za poruseni smluvnich podminek. To, ze se jedna o dost vysoke castky, je jina vec... Ohledne bankovnich prevodu do zahranici nemate tak docela pravdu- matete tady lidi. Banky totiz maji v nabidce expresni prevod, ktery se zajemci pricte na jeho ucet v zahranici zhruba za hodinu. Pri normalnim prevodu do zahranici prevod trva zhruba 4 pracovni dny, ale s tim prece mohu pocitata a odelsat splatky s dostatecnym predstihem, aby me minuly pokuty za poruseni smlouvy. Vas prispevek je naprosto bezpredmetny a nechapu jeho pointu. Je take samozrejme, ze kdyz ziskam pujcku od zahranicniho investora, tak musim pocitat se splatkami posilanymi do zahranici- a tudiz zaplatim za prevod i poplatek! Kde zijete?
Jinak ale souhlasim s tim, ze poplatek 250 liber za vyrizeni pujcky je na nase pomery dost vysoky. A panu investorovi se divim, ze se odvazil dat svoji nabidku do nasi skvele zeme. Uz pri podani prvniho inzeratu se diky lidem jako jste Vy, kteri kazdeho bez dukazu umi jen odsoudit, z neho stal podvodnik...
slezie@googlemail.com
(Vlcisko, 11. 4. 2009 3:22)
Zkuste si tohoto investora oslovit, hlavne pozadejte o nejaky vzor smlouvy. Doctete se o poplatcich:
pozdrni uhrada - 200 liber (cca. 6.000 Kc)
upominka dopis - 70 liber (cca. 2.100 Kc)
vybrani splatky u vas doma - 5.000 liber (cca. 150.000 Kc)
Jeste si uvedomte ze splatky by se posilaly do zahranici, tzn. napr. u CS by byl poplatek za kazdou platbu 200 Kc (u nekterych bank i mnohem vic) a takovy prevod trva tak min. tyden (tzn. pokud neodeslete splatku dostatecne predem hrozi sankce 200 liber za pozdni platbu popr. jeste 70 liber za odeslani upominky).
Jinak na te strance kde tohodle investora ta pani tak chvali (kontakt na sebe uz ale neuvadi zadny, ani email) tak je obrazek z internet banking HSBC banky. Pro ucet u nich v CR potrebujete mit vklad nebo investovat alespon 1.000.000 Kc ... je dost nepravdepodobne ze nekdo s prijmem cca. 30tisic Kc /jak pise ta pani/ bude mit ucet u tehle banky a bude si zadat o pujcku v zahranici (hlavne kdyz sama HSBC banka vydava svym klientu i kreditni kartu, min. limit je 150.000 Kc) .
edbusy v likvidaci
(lauer, 10. 4. 2009 22:00)
Zdravím všechny.
Právě mi přišel e-mail od likvidátora edbasy že jsou v likvidaci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Divné že???
Pro všechny zájemce klidně přepošlu email.
S pozdravem Lauer
info.proplaceni@seznam.cz
AB pujcky Frankova
(kamila, 10. 4. 2009 21:36)Ma prosim nekdo zkusenost s touto firmou?Je serioznim poskytovatelem?
pro Marky
(pajinka, 10. 4. 2009 21:00)Pokud hledate pujcku na nemovitost muzu vam pomoct,zanechte zde email,a vse vam napisi do emailu
MSC
(Monika, 10. 4. 2009 19:37)Prosím Vás, tu smlouvu MSC jste podepisovali přímo s nějakým úvěrovým pracovníkem nebo vám přišla smlouva poštou.Děkuji
MONEY SERVICE CORPORATION A.S.
(jana, 10. 4. 2009 16:11)
PROSÍM KDO POSLAL TÉTO SPOLEČNOSTI POPLATEK AŤ MI NAPÍŠE NA E-MAIL jana1248@seznam.cz
ZAPLATILA JSEM POPLATEK 6000Kč a do týdne mi přišli papíry i pro ručitele o kterém nebyla nikde zmínka,tak jsem je neposlala.ZA DALŠÍ TÝDEN NÁM OPĚT PŘIŠEL TEN SAMEJ PAPÍR BEZ JAKÉHO KOLIV VYSVĚTLENÍ,TEĎ JSEM HO POSLALA ZPÁTKY A NEVÍM CO BUDE???POSLALA JSEM JIM E-MAIL A NIKDO SE NEOZVE A ČÍSLA KTERÁ NÁM POSLALI TAK TAM TO ZVEDNE OPÉRÁTORKA A TA VŮBEC NIC NEVÍ!!!JEN POSÍLÁME DOPORUČENÉ DOPISY A ČEKÁME,ALE NEVÍME CO BUDE.MYSLÍM,ŽE JE TO OPĚT PĚKNÝ PODVOD.JESTLI MÁTE NĚKDO ZKUŠENOST OZVĚTE SE MI DÍKY JANA
pro vanesicku
(Karel, 10. 4. 2009 15:57)Tento email Terezka0002@seznam.cz se mi zda ponekud zahadny,slibuje za poplatek 2000 kc bud vymaz z registru,nebo pujcku 50 tis.,kdyz si zadate jeji email do vyhledavace na seznamu,tak vam vybehne to ze sama shani pujcku na 50 tis.Docela srandy kopec,co????
ad : slezie@googlemail.com
(Radek, 10. 4. 2009 15:15)
Tady z tohoto čouhá podvod jako noha :) http://www.bezpodvodu.webs.com/ - ta tomhle blogísku si paní Draklová pochvaluje jak od pana investora dostala 1 mio,
Vygooglete si tuto adresu investora: Vypadné na Vás celkem 5 relevantních odkazů a to: 1 na prodej mobilu, 2 vedou na uverovepodvody (diskuze) 2 na pochvalnou reklamu na hyperlinku.(od jednoho a toho samého člověka)
Předpokládám, že o takovémto velkém investorovi by se dalo dohledat x věcí na netu, ale to o něm ne :)
Tedy klasický scam, falešně udělaná pochvalná stránka...bytek si asi dovedete představit
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68
Konec napadání a urážkám !!!
(admin, 12. 4. 2009 22:07)